10.9.14

Ruby Tuesday, kidsshoppers & de winnaars


It's a small world! en via IG zijn de lijnen met de wereld nog korter. Zo poste Nina's Boutique onlangs dat ze voor inkoop in een kerk was. Dan weet ik waar je bent, schreef ik: Bij Ruby Tuesday. 

Ruby Tuesday leerde ik kennen op de Kleine fabriek en was meteen onder de indruk van de nieuwe kinderlijn: Miss Ruby Tuesday.  Een collectie met een sophisticated sfeer met Parijse invloeden. Met veel zachte tinten, beige, grijs & zwart. Aangevuld met subtiele strepen & dotprints en meer subtiele details. De eerste collectie wordt verwacht in januari 2015. Wij kunnen niet wachten en zullen jullie ongetwijfeld op de hoogte houden. Een collectie die nu nog enkel voor meisjes is.

Voor ons, girls, is er al een tijd een vrouwenlijn. En ook Nina's Boutique - een van mijn favoriete shops!- heeft ook Ruby Tuesday in de collectie. Als je Maastricht bezoekt, ga dan zeker eens langs. De winkel is gehuisvest in de Rechtstraat, een van de leukste straatjes van de stad.

"Ik heb wat voor je meegekregen", kreeg ik een IG terug. Het bleek een pakketje kidsshoppers te zijn. Mischien leuk om weg te geven? Hadden ze bij R. Tuesday gezegd.

Laat ik het eens in de groep gooien, dacht ik terwijl ik een koffietje deed op plein 1992. En maakte ter plekke een foto, met de tekst: "Net meegegkregen van R.Tuesday. Vinden jullie het misschien leuk om te winnen/krijgen".  Facebook en IG ontplofte. Wat een toffe reacties van jullie. 

Tijd om uit te delen:  De winnaars zijn:

Marieke Buitenhuis
Suzanne Ruhe
Stephanie Pelzer
Christel van Puijenbroek
Bianca Kemper
Danielle van de Ven




Naar Nina's Boutique >>   (je vind er naast  Fashion & accessoires, ook de Daniel Wellington watches die hoog op mijn wishlist staat)




Ruby Tuesday op De Kleine Fabriek SS15. Pics by KRZ


1 opmerking: