12.9.14

HOT NEWS & ZO LEUK....


Lees ik net op de blog van MyDailyGarbage dat ik genomineerd ben. Deze week ontving ik een een mailtje van Esther van Urbanmoms.nl dat ik bij de voorselectie zat van 12 blogs die een kans zouden maken op de 'Talent Award'. Donderdag 11-9-2014 hoor je of je bij de 6 genomineerden zit.....Het hield me meer bezig dan ik dacht..dus heb ik gisteren wel elk half uur mijn mail gecheckt...NIKS!  Ook prima hoor...er zijn zoveel leuke nieuwe inspirerende blogs...het is jullie gegund. 
Wel was ik enorm nieuwsgierig wie allemaal genomineerd zou zijn...maar geen mailtje....En laat los, dacht ik na 18u...toch heb gisterenavond wel 10 keer gedacht....moet ik toch nog even de mail checken? Want blogland (en webshopland) stopt niet na 18u..ik merk het zelf ook vaak...ach..anders had ik toch al lang iets gehoord...en mijn PC lag boven, mijn telefoon pakt geen mails, we hadden een logee..en ik een dikke vette kaakonsteking incl. antibiotica...pff, ik zal je de details besparen. 
Vanochtend was het ook al spitsuur...Daan naar school brengen, door naar de tandarts, logee ontbijt maken..en nu zit ik ff...en zie ik op facebook dus het bericht...bij MyDailyGarbage -You rock it girl!-
En hoewel ik op mijn werk - ja, ik heb ook een reguliere baan! - altijd super punctueel moet zijn, probeer ik dat thuis toch wel los te laten...en dat lukt blijkbaar goed..haha...maar wat jammer dat ik dat ene mailtje dus ff gemist heb.
MAARRE.....SUPER COOL !!!
Kidsroomzuid is een van de zes finalisten in de extra categorie “aanstormend talent” van de Dutch Mom Blog Awards. De Dutch Mom Blog Awards zijn dé awards voor Nederlands beste interieur, fashion & parenting blogs. Per categorie wordt een vakprijs en een publieksprijs uitgereikt. 
Onder de genomineerden zitten nogal wat coole blogs, zoals  &SUUS  ZilverblauwJustbymanon en Quarter Magazine. Er wordt ook een extra prijs uitgereikt voor aanstormend talent, de Talent Award. Samen met vijf andere blogs is KRZ dus genomineerd voor deze Talent Award.
Dit zijn de finalisten voor de Talent Award:
Kidsroomzuid > Fashion & Lifestyle
The daily lady > Fashion & Lifestyle
Suusloves > Interieur & Lifestyle
MyDailyGarbage > Interieur & Lifestyle
Fantasticmoms > Parenting
Love2bemama > Parenting
De awards worden op zaterdag 13 september 2014 uitgereikt op het 100% Mama Event in Rotterdam, een initiatief van UrbanMoms.nl. 
Morgen dus! Help ..en ik heb een bedrijfsdag met het werk van Bryan...dat kan ik toch niet op het laatste moment afzeggen...
Super tof dat ik genomineerd ben....THX!!!..*maakt sprongetje in de lucht* en dat terwijl ik alweer met een nieuw cool (online)project bezig ben ...
En voor mijn mede-genomineerden: Congrat, girls!! You rock it!

Het had allemaal niet gekund zonder JULLIE...ja, JIJ!  Een hele dikke vette dank-je-wel voor jullie support, voor het simpelweg lezen van de blogs, het volgen van KRZ, het geïnspireerd raken (hopelijk) , het meepraten. WE LOVE YOU!!!

En een SMAK voor alle ondernemende en inspirerende >(WEB)SHOP-eigenaren. X. THX voor jullie vertrouwen. 


1 opmerking: