24.1.14

SHOP THE LOOK: GSUS & JUST BO

 
 
AMSTERDAMS GELUK Het was in de zomer dat ik samen met Daan door de Jordaan liep en Interieurlabel Moooi al van verre spotte. Ja, en daar moest ik zijn, want ik ben gek op dit Nederlandse Label van Marcel Wanders. Ken je het metershoge zwarte paard, dat eigenlijk een lamp is? Tja, niet voor in de woonkamer, maar het symboliseert de surrealistische sfeer die dit label vaak uitstraalt. Heerlijk om de collectie, compleet in real life te zien! 
 
Stuiterend liep ik naar buiten en zag, precies aan de overkant een GSUS winkel! Heerlijke shop, veel spijkerbroeken...en een super geduldige en vriendelijke jongen die me hielp..want, ja...een spijkerbroek shoppen duurt altijd laaaaaaaaaaang...om uiteindelijk met het ultieme model als je geluk hebt  naar buiten te lopen. Zo geschiede!
 
Maar niet voordat de jongen me wees op een leuke actie, dat er eigenlijk op neerkwam dat als ik nog een tweede item shopte, ik nogal een behoorlijke korting zou krijgen. Hij wees me op de kinderafdeling..en ja...kinderkleding kunnen we altijd gebruiken! En in hartje zomer shopte ik deze knalrode superstoere hoody, net ff een maatje groter, want..hee..de winter komt er nog aan. Inmiddels heeft GSUS ook in de wintercollectie een vergelijkbare hoody uitgebracht.
 
Ik combineerde de knalrode hoody met de baggy pants van Just Bo. Dat is voor mij toch wel de ontdekking van het seizoen! Deze nieuwe collectie van minimalistic basics. Hij is zo fijn te combineren tot verschillende stijlen. De collectie bestaat uit super mooie basics in basic kleuren. En de kwaliteit is top! You did a great job, Geraldine! Hij wordt erg veel gedragen! 
 
 De boots zijn van Bobo Choses. Great look, isn't it! Met een groet van hippy skippy!
 
  
 
 
Daan draagt  Hoody GSUS - Baggypants Just Bo - Boots Bobo Choses.
 
Vergelijkbare hippy skippy dieren in meerdere kleuren en varianten vind je hier!
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten