13.9.13

Fashionshoot I Little Label


Tuurlijk, de Mini Rodini's en Bobo Choses zijn favorieten met de leuke prints, maar ik vind het ook altijd fijn een aantal goede basisstukken in de kast te hebben. En ik merk dat ik deze er vaak uithaal, gewoon omdat ze zo gemakkelijk te combineren zijn en je er verschillende stijlen mee creƫert. Dat had ik al met de Little Labels die ik in de kast had toen Daan nog een baby was. Want hoe heerlijk is het een aantal zachte broekjes of leuke vestjes te hebben. Ik heb ze eindeloos ge-mix&matched

Leuk bij Little Label is, naast de zachte materialen en goede pasvormen, dat ze ook de huidige trends volgen en nu in de basiscollectie een dosis Army hebben, maar ook een serie fel blauw. Ik koos natuurlijk voor de Army, helemaal van nu, en erg stoer. De trui is mooi grof gebreid, met mooie accenten aan raglanmouwen. Heb je de elleboogstukken al gezien? Heel subtiel, net als het labeltje aan de mouw. Ik shopte de maat 110-116 waardoor hij lekker ruim valt en heb hem bij Daan gecombineerd met een baggybroek van Popupshop. So get inspired by the look!
En lees snel verder want je kunt nu bij Little Label met korting (lees:10%) shoppen..........
 
Daan draagt: Trui Army Litte Label (hij is er ook voor baby's) /  broek Popupshop

Als lezer van kidsroomzuid kun je nu met 10% korting shoppen bij Little Label!  Op de ge-he-le nieuwe collectie*!! Dus je kunt deze trui of natuurlijk iets heel anders shoppen met korting. YEEEH!

Gebruik de kortingscode KC10KRZ en je krijgt t/m 31 september 2013 10% korting op de nieuwe collectie (*uitgezonderd sale, outlet, kadobonnen, kraampakketten en newbornpakketten).

Direct naar Little Label >
 

Shop around: Natuurlijk heeft Little Label ook een grote collectie voor de allerkleinsten...de trui is er ook in het blauw, maar ook veel rompertjes, broekjes, truitjes, vestjes...zo leuk voor de kleintjes, super zacht en ze kunnen zich er heerlijk in bewegen..
 Little Label W13: baby jongens
nieuw zijn de maillots en sokken...
 Little Label W13 - new tights
heerlijke hemdjes en broekjes, en zag ook al een aantal leuke pyjama's, die pas sinds een paar dagen in de shop zijn!!
Little Label W13: boys
Jurkjes, maillots in vele varianten
Little Label W13: baby meisjes
De Army trui zoals in het Lookbook van Little Label
Little Label W13 - knitted sweater


 VEEL PLEZIER MET SHOPPEN BIJ LITTLE LABEL >>

En vergeet niet de kortingscode KC10KRZ te gebruiken: 10% korting t/m 31 sept 2013



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten