28.8.13

Een verjaardagsfeestje

3 jaar is hij geworden! En dan val je toch in cliche's...wat gaat het snel!  En wat is hij al groot. Hij kan al zo goed in zinnen praten, hij kan al veel zelf...ook als het je niet uitkomt en je snel weg moet voor je werk, nee ook dan moet hij zellufff zijn trui aantrekken. Maar hij maakt ook grapjes en geeft hele dansshows weg... En af en toe kan hij behoorlijk motsen, maar vaak is hij ook zo lief.
 
En zoals het gaat met verjaardagen....die worden gevierd! En goed! En hoewel verjaardagen bij ons draaien om familie, vrienden, gezelligheid, wijn, mooie gesprekken. lol en heerlijk eten is het ook altijd leuk het huis gezellig te versieren.
 
Nou ben ik niet zo'n moeder die zelf cakejes staat te bakken (respect!)..ik mis dat gen..dus ook dat versieren mag het liefst relatief snel gaan.....en daar was webshop Lang zal ze Leven. Ze staan nu ook in onze shopgids, heb je dat al gezien? ..Ze hebben er werkelijk alles voor een feestje! Ik shopte er honeycombs, pom poms, te gekke retro rietjes, ballonnen, plastic gekleurde bekertjes maar ook uitdeelsnoep (hier later meer over!). Handig, om alles op 1 plek te bestellen..het bespaarde me veel tijd! Fijn, want een feestje organiseren kost altijd al genoeg tijd en voorbereiding. Alles met een touch of green...De kleur voor het nieuwe seizoen, ook in de Fashion AW13 collecties en niet voor niks uitgeroepen tot kleur (emerald) van het jaar 2013.
 
 
 
We hebben een heerlijke dag gehad..bedankt lieve familie en vrienden! en het eten....dat was ook heerlijk..
 
 

KLIK HIER VOOR de hele feestcollectie van Lang zal ze Leven >>


3 opmerkingen:

  1. Nog van harte met jullie zoon! Wat ziet alles er leuk uit zo met dat groen. Bij mij is het nooit zo gestyled! haha.... Ben helemaal weg van de designletter mokken > Prachtig!

    Gr. Stephanie
    p.s. al gezien dat ik mijn oude blog weer heb opgepakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Stephanie..ja die mokken zijn te gek...zo blij mee..we hebben ook een houten deksel erbij..nu fijn voor de suiker het stylen lijkt meer dan het is hoor...ging razendsnel...nee ik heb niet gezien van je oude blog...waar vind ik hem...wel dat je erover dacht...maar niet dat je over was..heb een aantal weken fulltime gewerkt...dit heb ik dus gemist...

      Verwijderen