29.7.13

SHOP THE LOOK: Daan in H & M


 
In de zomer vind ik een witte spijkerbroek een echte musthave. Voor mezelf maar ook voor Daan. Sinds Daan nog baby was (het lijkt alweer zo lang geleden) shop ik in de zomer dus altijd een of meerdere witte broeken. Een spijkerbroek voor een stoere look of een linnen broek voor een vakantie/Ibiza look.  Het geeft in elk geval een instant zomerse look. En, ook niet onbelangrijk, het is zo gemakkelijk te combineren! Hier op een wit shirt, maar kan net zo gemakkelijk met een fel gekleurd shirt al dan niet met print.
 
Een lange witte spijkerbroek is alvast een must (Daan in witte lange spijkerbroek in een shop the look). Maar sinds ik verknocht ben aan de chino spijkershort van I Dig Denim (see Daan in I Dig Denim hier) en ik deze witte short tegenkwam bij de H&M, vond ik het wel een mooie aanvulling van de kledingkast
 
...En ik kan niet anders zeggen dat hij heel fijn is; hij staat stoer en lekker zomers en dat voor een fijne prijs. En uber cool met de pijpen twee keer omgeslagen natuurlijk...want,he...wel volgens de laatste mode...
Ik shopte hem bij H & M waar hij nu in de sale is voor 5 euro!!! je kunt hem hier shoppen. Hij is er trouwens ook in het blauw.
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Stoere broek! Ik koop nog geen witte kleding voor mijn zoon, wordt veel te snel vies! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Deidre, ja wit is alleen mooi als het echt wit is..met korte broek worden in elk geval de knieen niet vies ;-)

      Verwijderen