27.5.13

#Fashionlook I dig Denim


Wie mijn blog volgt weet dat I dig Denim een van mijn favoriete spijkerbroeken Labels is. Ik schreef er eerder al een post over hoe mooi ik deze Zweedse collectie vindt. En de collectie bestaat niet alleen uit spijkerbroeken, maar bevat ook mooie basic shirts en leuke zomerjurkjes. Wil je de post nog eens zien, klik dan hier.

De aanschaf van een I dig denim, bij Kids Department, liet dan ook niet lang op zich wachten. Ik koos voor de chino short, want had zin in een korte broek. Maar met het weer van afgelopen tijd had ik beter een lange broek kunnen scoren ;-). Want die zijn ook erg gaaf. Mooie dikke kwaliteit, stoere slijtvlekken en af en toe een rafeltje. Ik heb hem maar vast op mijn wishlist gezet.

De shino short staat Daan zo leuk en je hebt er niet veel meer bij nodig. Een mooi basic shirt en een paar sneakers, en klaar! Hoe cool wil je het hebben!!

Direct naar I dig Denim >>  Kun je meteen profiteren van de 25% summersale bij Kids Department (die trouwens niet alleen geldt voor I dig Denim, maar ook voor de andere labels)
 
 



I dig Denim shoppen bij Kids Department >> met korting!!

1 opmerking: